Uploaded October 10, 2015

Recorded October 2015

1.2
2.4

near El Bruc, Catalunya (España)

Ja està tot dit sobre aquest cami. Esplèndida excursió amb ubes vistes impressionants. No l'hi falta dificultat a dos trams amb cordes. El primer es mes llarg i vertical que el segon pero es pot fer per poc que estigueu avesats a Montserrat, pero jo preferixo fer-lo de pujada que de baixada, per això hem fet l'excursio en aquest sentit.
la segona corda tambe baixa recte però la dificultat que te es que es baixada.
Em fet l'excursió tranquil·lament desviant-nos sovint per acostar-nos a les mirandes i gaudir dr les viste aprofitant un dia esplèndid.
Com ens em entretingut una mica massa, arrivant al coll de les agulles, tornem cap el refugi i a can Massana en lloc de seguir csp el Lloro com teniem previst.
Em perdut sovint la cobertura Gps i a trams es una mica erràtic.

Mountain pass

El Coll de la Portella

Mooring point

Primera corda

Desviament cap a la Figuereta

Mooring point

Segona corda

Geocaching

Primer cartchin de la península ibèrica