• Photo of Yeste - Santiago de la Espada (5ª etapa de la travesia Valencia a Granada en BTT)

May 3, 2017

May 2013

near Yeste, Castilla-La Mancha (España)

5ª ETAPA DE LA TRAVESIA VALENCIA A GRANADA EN BTT
Ruta inédita realizada con mis compañeros: Jordi, Pepe, Isa, Llorenç, Josep Mª, Eugenio, Alfonso, Cristina, Antonio y el que suscribe
El poble queda d’alt un turó i hem començat a baixar per un camí asfaltat de fort desnivell,seguim per una carretereta al costat del riu Segura,
Passem per Ladonar (17), creuem un càmping i comencem a pujar per un estret camí asfaltat amb pronunciats desnivells, fins arribar al Collado del Jaral (1.118 m). (Hem fet 600 m. Desnivell amb 9 kms). Respirem una mica i en lleugera baixada trobem el poblet de Gontar (28), parem a reposar-nos de l’esforç i en vertiginós descens per carretera, en presentem a una cruïlla de carreteres Las Juntas (33), conflueixen els rius Segura i Zumeta, comença aquí una de les pujades més fatigosa del viatge, son 20 kms interminables , això si no exent d’uns paisatges impressionants entre penya-segats, ja que estem entrant al Parque Natural de Sierras de Cazorla Segura y las Villas, entre la vall que formen la Serra de Grana i la Sierra de Huelbras, per arribar al cap d’amunt a Santiago de la Espada

• Photo of ibangal

ibangal Jul 14, 2017

Otra bonita ruta, sobretodo la parte de góntar, grácias por compartir

• Photo of RIERA

RIERA Jul 19, 2017

Me alegro que la hayas disfrutado.