Uploaded October 3, 2015

Recorded October 2015

5.6

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Excursió fàcil, amb alguna pujada però curta i sense problemes donat que quasi tot el recorregut és per asfalt intentant evitar les consequències de les pluges dels darrers dies.
Sortim de Girona camí de Sant Gregori fins que trobem un indicador que ens fa anar a la dreta i fins al Pla de Domeny, davant del Pàdel. Travessem la carretera, a l'esquerra i a la rotonda a la dreta direcció Cartellà.
Abans d'arribar a Cartellà, trobem un trencant a la dreta amb una mica de pujada i que ens porta fins la carretera de Taialà a Sant Medir. A l'esquerra i al cap de pocs metres, altre cop a l'esquerra per una petita carretera que ens porta a sortir entre Cartellà i Sant Medir. Seguim recte, passem Montcal i continuem fins trobar el trencant d'Adri.
Al cap de poca estona ja podem veure l'esglèsia de Sant Llorenç d'Adri.
Seguim camí i arribem a Canet d'Adri. Continuem per la carretera fins sortir a prop de Sant Gregori, a la carretera de Les Planes. A l'esquerra i després de les naus, a la dreta direcció Santa Afra. Abans del pont, a l'esquerra fins que trobem una pista que ens farà travessar el Llémena que avui portava aigua. Les pilones que hi han en aquest gual van molt bé travessar.
Seguim fins el Barri de l'Església de Sant Gregori i després de passar per davant de l'església, seguim fins a la passera dels Àrids que ens porta fins a Bescanó travessant el Ter. Aquí trobem la Via Verda (en obres i compte amb el desviament perquè està infecte per la pluja) que ens tornarà a Girona.