Uploaded January 11, 2014

Recorded July 2013

8.4

near Prades, Catalunya (España)

Sortim de la vil·la de Prades per la carretera que porta a Albarca, dons avui serà una etapa una mica llarga per nosaltres. A Albarca hi ha un refugi de muntanya del C.E.Tarragona per si el necessiteu. Ens dirigim per la pista que surt del poble cap al Coll dels Hostalets o Coll Roig i agafem la pista que porta en direcció a la Serra del Montsant. És molt empinada però totalment ciclable...si es que les cames aguanten. Dalt de la serra, en una esplanada, agafem una pista que surt per la dreta cap a l'ermita de la M.D. del Montsant. Després retornem al collet i agafem un sender que va pujant cap a la Roca Corvatera, que és el punt culminant de la Serra del Montsant amb 1.154 m. Ara ja per corriols anem crestejant per dalt de la Serra Major passant pel Piló dels Senyalets i La Cogulla. Ja ve de baixada i entrem al Barranc de Cavaloca fins arribar a l'Ermita de la M.D. de la Foia on podrem gaudir d'un bon xorro d'aigua fresca, que és l'unic del camí. Des de Cabacés ja sortim del Priorat i anem baixant cap a la Ribera d'Ebre, cap a Vinebre i Ascó. La vista d'Ascó es maravellosa després d'unes etapes de "secà".