Uploaded December 15, 2016

Recorded December 2016

5.4

near Bosc de Tosca, Catalunya (España)

Sortim d'Olot, per la ctra. de les Feixes i anem fins a Llocalou, seguim per la cinglera de Fontfreda fins el Buscarró, ja aprop del nucli de Sant Joan les Fonts.
Travessem la riera de Bianya i pugem cap a Vivers, seguim la serra de Vivers fins la Torre de Canadell, desde aquí i en forta baixada , anem fins el barri del Fluvia.
Passem el Fluviá per la palanca i pugem pel camí del Cigle, fins el Mirador de Castellfollit.
Sortim de Castellfollit i per les Funoses arribem a Sant Joan les Fonts, vorejem el poble per agafar la ctra. del Terra Vermell i anar cap a La Canya, atravessenm el nucli de la Canya per la part vella i ens dirigim a la zona de les Tries.
Tornem a atravessar el riu Fluvia per anar a la font de les Tries, des d'on i pel camí de vora riu, arribem al Barri de Sant Cristòfol.
Ara ens dirigim cap el Plá del Triai i la zona de la Moixina , per tot seguit pujar fins el Salt de les Bigues, i d'aquí fins el Punt de Sortida.
Parking

amb vistes molt bones!

• Photo of ricardmasoliver

ricardmasoliver Oct 13, 2018

Gracies per penjar rutes com aquestes, de aquesta manera podem descobrir nous paisatges, ruta de fácil seguir i de fer.