• Photo of Volta a la Mola 2014 Terra-Bike (IBP 231)

Uploaded June 1, 2014

Recorded June 2014

near Terrassa, Catalunya (España)

I Volta a la Mola, 1 de juny 2014

Organitzat per

Terra Bike

Terrassa - Casa Nova de l'Obac - Rellinars - El Puig de la Balma - Mura - Castell de Pera - La Vall d'Horta - Les Arenes - Collet de la Bassa - "trialera" - Matadepera - Les Roques Blanques - Terrassa

Primera ruta organitzada per un club ciclista i oberta a tots els aficionats del mon de la BTT que voreja el Parc Natural de Sant Llorenç.
Un "10" per la organització, avituallaments ben repartits i amb isotonic.
Tot el trajecte impecablement marcat, també s'agraeix que hagin facilitat el track previament.

La ruta im-pressionant, vistes majestuoses de la Mola, Montcau, i Montserrat.

La duressa, simplement un trencacames, només hi ha 7km (8%) de pla. Tot lo demés o cap a munt o cap avall. El 98% son pistes. A mi em sobraven 10kg com a mínim.
Com a dada a Mura s'arriba amb 46km i uns respectables +1600m de desnivell. Les cames ja van tocades per la resta de la travessa, hi havia trams que semblava un duatló una estoneta en bici i un altre a peu.
He patit, però he disfrutat.

Espero repetir-la el proper any, i si pot ser millorar el meu registre.
Posició: 307 de 339 finishers / 420 inscrits
El 1er ha fet un temps de 4h. 21 minuts.

El 2015 canvia lleugerement el recorregut entre Mura i Sant Llorenç, enlloc de passar pel castell de Pera s'obra cap al Coll de Traens. Personalment m'ha agradat més el recorregut del 2015:

Volta a la Mola 2015 Terra-Bike

• Photo of tonivc

tonivc Jun 2, 2014

Estic d'acord amb tu. La ruta és molt maca, però tremendament dura. Ens veiem l'any que be

• Photo of Pacma

Pacma Jun 6, 2014

Una ruta muy muy dificil, pero como comentais muy bonita, a mi me sobraba cuando llegas a la rotonda de matadepera, en lugar de ir hacia lo que es el parque audivisual y el tobogan, bajar directos a Terrassa.
    Saludos

• Photo of Javisi

Javisi Jun 7, 2014

Hola Ceballut, vàrem fer la ruta i certament es com redactes, nosaltres la varem iniciar i acabar a Rellinars, es realment destacable les vistes i el grau de percentatge de les pujades que en ocasions arriba al 20 - 22%, i a mes n'hi ha de molt llarg es, felicitats i gràcies per compartir!

Cal tenir en conte a l'estiu portar suficient aigua ja que trobarem pocs punts durant la volta

• Photo of LEANDRO1966

LEANDRO1966 May 17, 2015

El paraje fantastico el desnivel alto y me han sobrado los 3 km de llegada gracias por compartir

• Photo of ceballut

ceballut May 18, 2015

Ja esteu preparats per la segona edició (diumenge 31 de maig de 2015) ??
    El infern ens està esperant...