-44 f
8.0

near Vinaròs, Valencia (España)

Ruta totalment improvissada: sortida de Vinaròs sense rumb fixe i ha sortit açò. Arrivada a Calig i agafem la rambla de Cervera, que ens porte per camins a muntar mitja perdiguera i anem per senda fins al corral de Pasqualino. Baixem a la Font de la Salut i anem a Sant Jordi pels pous de Muntells. Baixada cap a Vinaròs per les basures i pujada a l´ermita. Entrada a Vinaròs per la part nord.

Ruta totalmente improvisada: salida de Vinaròs sin rumbo fijo y ha salido esto. Llegada a Calig y remontamos la rambla de Cervera, que nos lleva por caminos a subir media perdiguera e ir por senda hasta el corral de Pasqualino. Bajamos a la Font de la Salut y vamos hacia Sant Jordi por los pozos de Muntells. Bajada hacia Vinaròs por las basuras y subida a la ermita. Entrada a Vinaròs por la parte norte.

Corral de Pasqualino

Camino

Ermita de la Mare de Déu de la Font de la Salut

Camí de la Mare de Déu

Ermita de San Sebastià

Camí de la Ermita de San Sebastian

• david gasteiz Jul 21, 2018

Perfecta para conocer el entorno.recomendable