Uploaded January 17, 2012

Recorded January 2012

-20 f
7.9

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

ATENCIÓ han tallat el pas pel Fons Blau, així al Km 17.6 a tocar el camp de Cross no girar a l'esquerra, seguir recte pel camí en direcció a la Urbanizacion Rocallisa.
Hem marcat amb WPT 08 el trajecte alternatiu, encara que també el podeu descarregar de la ruta d'aquest any 2015

Recorregut tot “ciclable” des del Garraf al Penedès, acabant en el Tarragonès i apreciant en cada comarca les seves singulars característiques.
Paratges molt tranquils i poc transitats del Penedès i Tarragonès.
Tornada amb el tren Catalunya expres des de Torredembarra.
En sentit contrari es bastant més dura.

A més d'aquesta ruta, hem realitzat altres que han precisat tren des de o fins a Vilanova i la Geltrú.
SORTIDES AMB TREN:
Gava a Vilanova per Begues, Fondo Tronera i Vallgrassa 44 km.
Castelldefels a Vilanova per Vallgrassa 44 km.
Castelldefels a Vilanova per Begues, Olesa i Olivella 50 km
Castelldefels a Vilanova per Begues, La Morella i Camí Vell d'Olivella 50 km
Castelldefels a Vilanova per Budistes i Montgrós .52 km
Vilanova a Castelldefels per Plana Ponça 55 km

Vilanova a Torredembarra per Casa Alta, Pantà, Albinyana, Bonastre 58 km.
Torredembarra a Vilanova per Albinyana, Torrelletes i casa alta 57 km.
Altafulla a Vilanova per - Albinyana- Banyeres - Torrelletes - La Talaia ..63 km
Castelldefels a Vilanova per Begues, Olesa i Olivella 50 km

Recorregut:

Sortim de l'estació de Vilanova a Torredembarra (tornada amb Catalunya expres)
Inici escalfan a prop de mar (asfalt/terra), creuem el riu Foix a Cubelles i asfalt fins el bonic Fondo del Blai que deixem per pujar pel corriol del Fondo del Viló i sortir als plans de Clariana.

Tornem a seguir els corriols del bosc del Villano fins sortir al camí de Cal Villano. Al pasar el camp de cros girem a l'esquerra i en baixada costant disfrutem d'un paratge excepcional, el Fondo Blau.

Seguint el corriol sortim prop de la Pedrera, per anar en direcció a Bellvei. Iniciem un planeig tranquil pels camps del Penedès entre Bellvei i Santa Oliva.

A la sortida del poble seguim el GR 92 fins Albinyana. Aquest descans ens permet pujar amb mes forces fins l'ermita de Sant Antoni de Padua, parada obligada.

Mirador excepcional on fem una mos i gaudim d'unes vistes excepcionals .Seguim pujant i per fi descens, primer per pedregossa pista de les Muntanyes del Tet i deprès girem a l'esquerra pel magnific camí de Ca l'Antic fins Bonastre.

Ara seguim el GR92 pel Camí de la Pobla, un petit tram urbanitzat horrible i despres el fi de festa per un magnífic corriol que gaudim amb força intensitat i amb algun tram més tècnic.

Finalment planejem entre típics camps de conreu del Tarragonès fins a Torredembarra.