Uploaded May 16, 2017

Recorded May 2017

8.5

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

D'estació a estació intentant trepitjar el mínim asfalt i per una una ruta tota “ciclable”, vorejant el P.N. Massís de Garraf , i passant pels emblemàtics paratges de: Riera de Jafre, Fondo Querol, Camí Vell d'Olivella a tocar la Riera Begues, Riera Pelagons, l’obaga del Fitó – Plana Ponça, L'Hospital d'Olesa, Les Tallarises (la Maçana), La Creu de la Clota i la baixada del Purgatori.

Especial ATENCIÓ AL TRAM DE FITÓ-PLANA PONÇA (entre la Urb. de Can Mitjans i la pista a Can Grau), ja que alguns anys està PROHIBIT CIRCULAR durant l'època de nidificació (febrer-juny). S’ofereix un traçat alternatiu, dur, marcat per arribar a Olesa de B.
Tel. Oficina Parc 935971819.

Durant aquestes hores hem gaudit d'un constant contrast de paisatges en un dia primaveral excepcional per camins i corriols sense cap tram complicat.
En resum, ruta variada de mar a muntanya per tornar a mar i agafar el tren de tornada.

Es pot fer en 4 hores (avui hem tingut varies avaries mecàniques i físiques) i en els dos sentits, pero aquest es millor.

Altres Rutes en tren des de o fins a Vilanova i la Geltrú:

Gava a Vilanova per Vallgrassa .45 km
Castelldefels a Vilanova per Begues, Fondo Tronera i Vallgrassa 44 km.
Castelldefels a Vilanova per Begues, Olesa i Olivella 50 km
Castelldefels a Vilanova per Begues, La Morella i Camí Vell d'Olivella 50 km
Castelldefels a Vilanova per Budistes i Montgrós .52 km

Vilanova a Torredembarra per Cubelles, Albinyana, Bonastre 51 km.
Vilanova a Torredembarra per Casa Alta, Pantà, Albinyana, Bonastre 58 km.
Torredembarra a Vilanova per Albinyana, Torrelletes i casa alta 57 km.
Altafulla a Vilanova per - Albinyana- Banyeres - Torrelletes - La Talaia ..63 km