ninina
211 16 0
  • Photo of Vilafranca-St Sadurni-Vilafranca (Catalunya, Alt Penedès)

Uploaded August 30, 2014

Recorded August 2014

6.2

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Avui 30 d'agost hem volgut acomiadar aquest mes fent una volteta per terres de vins i caves ... l'Alt Penedès. Un recorregut molt rodador de 42 km i 561 m de desnivell positiu acumulat, la majoria entre camps de vinyes i masies vinicoles. Ben d'hora de matí hem començat a pedalar desde Vilafranca del Penedès amb la fresca, fent paradeta a Sant Sadurni d' Anoia per repostar energies. La ruta és fàcil i el terreny es per pistes, alguna tram d'asfalt i caminets de cultius. Vins la propera!!!

• Photo of jordibkr

jordibkr Jun 14, 2015

Una ruta molt bonica, bons paisatges i de fàcil realització.

• StanyDeRoos Aug 2, 2015

Leuke route, alleen jammer van dat lange lawaaierige stuk langs de AP-7 na Sant Sadurni d'Anoia.

• Photo of _Shard

_Shard Sep 24, 2018

He fet aquesta ruta en sentit invers i amb alguna petita variant. La podeu trobar en el meu perfil.
    Gràcies pel track, ha estat de gran ajuda.