7.7

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Aquesta ruta transcorre per les parts mes altes del Penedès, Primer mujem cap a Sant Martí Sarroca a on comença la pujada forta fins arribar a Font-Rubí, d'aquí seguim pujant fins a la serra del Bolet a on tenim unes vistes privilegiades de tota la plana del Penedès fins al mar. Després hi ha una trialera una mica tècnica i pista fins arribar a Santa Maria de Guardiola i ja tornem a Vilafranca per Puigdàlber i les Cabanyes.
Es molt completa i te de tot.

• Photo of Giraltciclista

Giraltciclista Mar 17, 2015

El bosc de Santa Maria és un paradís del Penedès! Les vistes d'aquesta ruta no tenen preu, són especteculars!
    No sé si vaig pujar a la serra del Bolet per aquest camí però hi ha una pista trencacames que ens va obligar a baixar de la bicicleta.

• Photo of jmharris

jmharris Nov 22, 2018

voldría sapiguer si la trialera es molt llarga i aprox. que es tarda en pasar
    Moltes gracies

• Photo of jopaso

jopaso Nov 22, 2018

No es massa llarga 5-10 min, el problema es que després de les pluges no sé en quines condicions ha quedat