• Photo of Vic - Puiglagulla - St Julià - Vic

Recorded September 2018

3.5
7.0

near Vic, Catalunya (España)

Sortida BTT per a tots els nivells!

Sortim de Vic direcció l'anella verda on creuarem el riu Gurri. Després de fer un seguit de pistes arribarem a la carretera que porta a St. Marc, on enfilarem direcció Saladeures. Allà ens trobarem algun corriolet que ens portarà fins la carretera de Puiglagulla, que és on trobarem la pujada mes exigent i tècnica del recorregut.

Un cop a dalt a Puiglagulla ens dirigirem cap a buscar el camí de la Carena, un camí de baixada, divertit i sense gran dificultat tècnica que ens portara a les 7 fonts de Sant Julià de Vilatorta.

A Sant Julià aprofitarem per fer un glop d'aigua i encarar la Ruta dels Molins, un cami arreglat que voreja el riu tota l'estona i on hi trobarem algun que altre pont de fusta. La ruta ens portara fins a Calldetenes, poble a tocar de Vic on finalitzarà la nostra ruta!

Activitat registrada amb GPS TwoNav anima+

• Photo of RINABE

RINABE Apr 7, 2019

Ruta muy divertida, pero yo pondría moderado porque hay algún tramo
    de subida y alguno de bajada un poco técnico. Muy recomendable para los que se inician en corriols.

• Photo of Adrià Fuente

Adrià Fuente Apr 8, 2019

Hola RINABE. La valoración se hizo teniendo en cuenta el conjunto de la ruta y su distancia. No obstante si es cierto que tiene algunos tramos que podrían ser considerados de dificultad moderada. Me alegro que hayas disfrutado la ruta. Muchas gracias por tu comentario y a seguir pedaleando!