-12 ft

near Vic, Catalunya (España)

Sortida mes o menys difícil depenent del nivell de cadascú, pujem a collformic, a partir del Brull fem carretera, un cop adalt fem uns quants quilometres pel sempre bonic pla de la calma, ara si, baxiem cap a cànovas i la roca del vallès i apunt per tornar a pujar, ara travessarem la serralada de Marina que de ben segur ens tornarà a escalfar les cames, un cop adalt baixem prop del mar, Teià, Masnou, Badalona i finalment si, ja podem buscar una bona terrasseta i celebrar-ho com cal a la Barceloneta!!! Bona ruta!! val la pena fer-la, hem seguit bona part del meridia verd.
Salut i pedals!!!

fusi Nov 11, 2012

IBP: 155AB
    DESNIVELL +: 1650 mts.

• Photo of ernestt

ernestt Nov 13, 2012

Aquesta és bona, aviam si la fem algun dia nosaltres.!!!

ernestt May 7, 2014

Al final m'he decidit a fer la ruta fins a la capital. A la part de la serralada del Litoral se 'm va fer una mica dur. De moment encara estic molt fluixet. La part del Montseny la vaig fer una mica diferent, vaig anar per Aiguafreda i vaig pujar pel Bellit:http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6785334

fusi May 7, 2014

Hola Ernestt!!! La veritat es que no la regalen no!! Es rodadora pero a la serralada del Litoral hi ha uns 3 o 4 quilometres que es fan llargs fins que no es veu el mar. Està molt bé Ernestt!!! Salut i fins aviat ; )

• anasevilla Aug 19, 2016

Hola ayer hicimos esta ruta pero de barcelona a vic,ruta espectacular pero hay estar bien físicamente muy dura, gracias por compartir

fusi Aug 19, 2016

Hola anasevilla, me lo imagino tiene que ser bastante mas duro, la subida por el pantà de Vallforners es muy larga y dura. Gracias por el comentario i felicidades.

• Photo of ivanpedales

ivanpedales Apr 23, 2018

ruta divertida , molt maca amb paisatges bucolics