near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

La Via de Montsant en BTT és una ruta que sorgeix de la col·laboració entre l’empresa Natura Esport Costa Daurada i el Parc Natural de la Serra de Montsant.
La Via de Montsant és un repte esportiu que us portarà a conèixer els municipis del Parc Natural de la Serra de Montsant. Són pobles amb molta tradició i història, un tarannà tranquil i encisador, i carrers estrets i empedrats.
Una ruta circular amb punt de sortida i arribada al costat de la històrica cartoixa d’Escaladei, l’indret més emblemàtic del Priorat.
Més informació:
Natura Esport Costa Daurada: www.natura-esport.com
Parc Natural Serra de Montsant: http://www.gencat.cat/parcs/serra_montsant

• Photo of Albert Amela

Albert Amela Mar 23, 2016

Ruta molt maca i amb unes vistes espectaculars, pel meu gust hi ha massa zones on has de baixar de la bici degut a unes quantes trialeres, que segurament amb el terreny moll són més complicades, vam pedalar després d'un dia de pluja. Nosaltres la vam iniciar a Cornudella de Montsant vam fer 40 kms, vam dormir a Margalef (esl 3 pins) i l'endemà 40kms més fins a Cornudella novament, la pujada que s'inicia a Escaladei és durilla.