near El Vendrell, Catalunya (España)

Sortim des Vendrell, comencem fàcil per carreteres secundàries fins arribar al quilòmetre 19, on comença la riera de Marmellar, a partir d'aquí tot canvia ja entrem al bosc i sempre amb la riera que ens acompanya i que la creuem en nombroses ocasions, arribem al Pla de Manlleu, a partir d'aquí comencem a tornar cap Vendrell, passant per la Riera de Sant Marc i Llorenç del Penedès en aquesta ruta hi ha, pista, corriols i trialeres, nosaltres en tota la zona del bosc hem trobat molts arbres caiguts degut a l'última nevada, el track passa dues vegades pel bar restaurant La Cumprativa, ja que hem parat a esmorzar hi ha menjar, (bé i bé de preu).

IBP 63

Salimos desde Vendrell, empezamos facil por carreteras secundarias hasta llegar al kilometro 19, donde empieza la riera de Marmellar, a partir de aqui todo cambia ya entramos en el bosque y siempre con la riera que nos acompaña y que la cruzamos en numerosas ocasiones, llegamos al Pla de Manlleu, a partir de aqui empezamos a volver hacia Vendrell, pasando por la Riera de San Marc y Llorenç del Penedes en esta ruta hay, pista, senderos y trialeras, nosotros en toda la zona del bosque hemos encontrado muchos arboles caidos debido a la ultima nevada, el track pasa dos veces por el bar restaurante La Cumprativa, ya que hemos parado a desayunar y a comer, (bien y bien de precio).