Orlin

November 6, 2010

November 2010
-22 ft

near Vladislav Varnenchik, Област Варна (България)

Тръгва се от обръщача в кв. Владиславово - последна спирка на автобус 22.
Началото е по синята маркировка. Преминава се през поляна Овчарската чешма и се стига до шосето за Куманово. Продължава се по черен път успореден на асфалта към разклона за Аксаково и се отбива вляво от пътя по изровена пътека надолу в посока към стопански сгради. Сградите се заобикалят отдясно, пресича се шосето и се продължава от другата му страна около 20-30 метра. Следва разклон по който се тръгва по черен път надясно в посока Доброглед. Пътят преминава покрай вили и излиза в горният край на Доброглед. Слиза се по шосето в посока Игнатиево и малко преди края на Доброглед се отбива в дясно за черния път към Припек. В този участък тракът не показва най-добрият път. Пътят за Припек е почти зарасъл с много къпини, но проходим. Над с. Припек се взема остър завой наляво за да се излезе на шосето. От Припек тракът тръгва по шосето към Слънчево и после на юг към магистралата. Може да се съкрати преминаването през Слънчево по обиколното шосе. Шосето минава под магистралата и стига до старият път Варна-Девня. Продължава се по черен път през нивите право на юг и се излиза над Страшимирово. Оттам се кара по черен път между линията и езерото до Езерово. Линията се пресича на две места, второто е гара Езерово и се продължава по асфалт и черен път до Казашко. Тракът продължава край езерото, като в последният участък се отклонява и пресича линията малко по на изток отколкото трябва. По асфалта се продължава до Варна.

• Photo of Orlin

Orlin Nov 23, 2010

Колегите от Устрем са минали по същия път, ето тяхното описание: