Uploaded May 16, 2016

Recorded May 2016

6.5

near Vallibona, Valencia (España)

Avui sortida en mtb en una qualitat de sendes pujades dures i com no amb unes vistes magnífiques, en sortida i arribada al petit poble de Vallibona.
Sortim des del mateix poble agafen una pista cementada i de seguida venen unes bones rampes, comencem a guanya altura rapidament també hi ha algun descans i baixades molt rapides per pista.

En coronar agafem la carretera durant 1 km per aixi agafa la primera senda la de Serra Plana, és molt faci'l una mica perdura que cal anar pendent del GPS. Sortim de nou a una pista en pujada durant uns 4 km per torna a agafa un altra senda la de Lopitan, aquesta senda ja es mes canyera molt neta, rapida en algun tram complicat però es pot passa bastant bé.

Es continua per unes pistes i de seguida tornem a agafa la senda de Arrufat, aquesta es molt senzilla pero molt xula baixa pararela al barranc ,tornem a sortir a una pista tornem a puja en busca de la esperada senda de Mundo Perdido de la senda que tothom parla meravelles.

Arriben el moment més esperat del matí l'inici de la senda de Mundo Perdido, iniciem la baixada i conforme vas baixa'n es confirma el que m'avien comentat que era espectacular, una senda molt rapida molt neta en algun tram més complicat però que en ganes es pot passar bé. Son uns 10 km de senda espectacular.
Al arriba a font Donzella agafem el PR que ens portara al moli rico per aixi agafa el GR7 i ja fe camí fins a Vallibona.Cal destacar que a causa de es pluja el riu Cérvol baixava en aigua i en ocasions es te que creuar.

• Photo of babalot

babalot Dec 7, 2017

Sin duda lo mejor de la ruta esta a partir del km 20 ,la sendera de mundo perdido espectacular , ruta recomendable ,gracias por compartir la ruta.

• Photo of pedro bmc

pedro bmc Jul 13, 2018

Hola Danny buenos días,
    Muy difícil es por lo técnica que es o por los +1600m en 42km?
    Muchas Gracias.
    Saludos

• Photo of Danny vilar

Danny vilar Jul 13, 2018

Hola buenos días, la considero muy difícil por los metros en positivo en tan solo 42 km, de tramo muy técnico también hay alguno pero poca cosa, si la vas hacer espero que te guste

• Photo of pedro bmc

pedro bmc Jul 13, 2018

Seguro que si, ya te contaré...