Coordinates 2068

Uploaded June 25, 2017

Recorded June 2017

7.0

near Camprodon, Catalunya (España)

Sortida a Camprodon i passem per Font-Rubí, la casilla dels carabiners i arribant a Coll d'Ares. Des de aquí anem agafar la pista de la Torre del Mir i quan sons a la Collada de Prats la deixem i fen tota la carena fins al Coll Siern. Ara toca arrossegar la bici una bona estona, després corriol passant per la Font dels Soms i arribant a la Collada Fonda. Seguim Per pista fins al Coll de Lliens on agafem el corriol, anem planejant i baixem per pistes velles i algun corriol fins a l'Oratori de l'ascensió, fem un tram una mica brut de falgueres i pista fins al final.

Ruta força exigent:
-per les fortes rampes en alguns punts
-s'ha d'arrossegar la bici a partir del Coll Siern com a mínim 30 min.
-alguns corriols hi ha moltes falgueres que han tapat el camí
-es passen bastants filats, alguns d'ells sense tanca, els hem de passar per sobre
-un únic punt per agafar aigua: la Font dels Soms

si després de tot això la voleu fer tindreu la recompensa de:

-paisatges impressionants de bona part de la Vall de Camprodon
-ruta amb molts corriols de tot tipus, la gran majoria ciclables
-tranquil·litat assegurada

Varem passar tot el dia a la muntanya fen moltes parades per gaudir de l'entorn i els paisatges, per tant no feu cas del temps emprat.

• Photo of NOVOFRANK

NOVOFRANK Feb 9, 2019

Porto una electrica, per tant pesa bastant, com veus els trams que dius que has de penjarte la bici?
    es veu expectacular la volta.