Uploaded May 5, 2013

Recorded May 2013

7.1

near Mequinensa / Mequinenza, Aragón (España)

transebre 2013

• Photo of Tony Borbón

Tony Borbón May 7, 2013

Gracies, Dani!!

• Photo of Jordi xavier

Jordi xavier Jun 28, 2013

la part de la riera(que dura uns 2km) es podria considerar un duatló. No és gens ciclable. Com tampoc ho és una pujada després de la trialera de la riera. Pista sense compacta, amb gran desnivell, amb pedres i regatalls l a qual també podria considerar-se part de duatló.
    L'última trialera, amb revolts excesivament tancats, m'hagués agradat veure-la el dia de la cursa, a veure quants aconseguien fer-la sencera sense baixa de la bicicleta. Tot i així, gràcies per compartir-la!!

• Photo of Tony Borbón

Tony Borbón Jun 30, 2013

Tot es segons el nivell que tinguis, hi ha algun punt on no es pot ciclar pero et podría dir que nosaltres pujem les dos rampes que dius sense ficar el peu tans sols a la riera el fiquem en dos punts en concret pero a la de després de la riera que puje molt pendent la pujem sense ficar el peu, la última trialera per arribar al poble amb una mica de técnica la baixes sense ficar el peu, es una baixada de examen de mountain bike, es per al sobresalient.

salutacions i espero quue hos hagi agradat!!