Uploaded June 16, 2015

Recorded June 2015

2.2
4.3

near Terrassa, Catalunya (España)

Sortida de Estació Renfe Nord amb direcció Can Anglada. Passem per l'Estació Renfe Est cap a Can Figueres del Mas. Seguim cap a Torrebonica, espai de lleure Can Bonvilar, la masia Mossèn Homs. I de tornada passem per l'Estació de Torrebonica, tornem per l'Estació Renfe Est i acabem de nou a l'Estació Renfe Nord.
Es recomana portar casc, guants, aigua (mínim 1 litre), protecció solar si és a l'estiu i alguna cosa de menjar si no es para al restaurant de la Masia Mossèn Homs a menjar. És recomanable portar una bicicleta de muntanya amb marxes i si és possible que algú del grup sàpiga canviar una cadena.
Refuge

Can Figueres

Masia rústica molt bonica per aturar-se al principi. No és una zona amb moltes baixades però és un pèl cansat.
Picnic

Can Canya

És una zona de pícnic amb un bar, però al estar al principi de la ruta és millor esperar a més endevant per a parar. Les vistes des de aquest punt són molt boniques
Refuge

Mossen Homs

Masia restaurant i escola de cuina on el menjar el preparen els estudiants de l'escola. Ideal per parar a descansar i prendre alguna cosa.
Ruins

Estació Torrebonica

Era una estació de tren que ara ja no funciona perquè ara han fet l'Estació de Terrassa Est, tot i així encara conserva el seu aire a estació de tren.

• angama2000 Jun 16, 2015

4 hores potser és una mica massa però segur que per les vistes val la pena. S'agraeix que hi hagin llocs per a parar a descansar.