February 20, 2019

February 2019

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Create your Trail Lists Create your Trail Lists

near Bolquère, Occitanie (France)

Senzilla ruta circular amb bicicleta de muntanya des de la localitat de Bolquera a l'Alta Cerdanya. Sortint en direcció al nucli de Via i posteriorment creuant el d'Odelló, anirent resseguint la via del Tren Groc i tindrem unes vistes privilegiades cap el sud de la Cerdanya.

El Tren Groc (en francès ,Train Jaune) o Tren Groc de la Cerdanya, també conegut com la Línia de Cerdanya o més popularment com el canari de muntanya, és una línia de ferrocarril de via mètrica (via estreta d'un metre d'ample) gestionat per la SNCF a través de la marca regional TER d'Occitània. Connecta les comarques de la Cerdanya i el Conflent (a la Catalunya del Nord), des de Vilafranca de Conflent fins a l'estació de la Tor de Querol, via Font-romeu, resseguint el curs de la Tet i, al vessant cerdà, evitant curosament l'enclavament de Llívia. A Vilafranca de Conflent connecta amb el tren d'ample internacional procedent de Perpinyà; i a la Tor de Querol, amb el procedent de Tolosa i Paris i el d'ample ibèric de Renfe Operadora (Rodalies R3) procedent de l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona per la via de Vic, Ripoll i Puigcerdà.

Fàcilment enllaçable amb el circuit núm. 6:

08 - Cruïlla

• Photo of 08 - Cruïlla

• PedraToska Mar 11, 2022

Fàcil i variada ruta, que vam completar visitant Font-Romeu