• Photo of Tàrrega, senders macos macos

Recorded February 2019

4.8
9.7

near Tàrrega, Catalunya (España)

Circuit bastant exigent, amb 9 kms de senders, que us farà passar una molta bona estona. Hi trobareu senders de pujada, planers i de baixada, sense cap dificultat tècnica. Circuit 100% cicleable i molt divertit.

• Photo of reginsman

reginsman Feb 16, 2019

Hem agafat fang de glaç a totes les obagues... Molt exigent en les pujades tècniques.
    Divertida, molt divertida

• Photo of StumpM2

StumpM2 Feb 17, 2019

Circuit exigent físicament i entretingut amb molts corriols. El de baixada divertits. Dificultat tècnica moderada.

• Photo of rayo alosbowhunting

rayo alosbowhunting Feb 21, 2019

Circuit maquissim i molt divertit. Molt bona feina amb els corriols nous. Moltissimes gracies!

• Photo of josep maria 61

josep maria 61 Jul 6, 2019

Estàn molt bé, la majoria són fàcils. Si que alguns de pujada costen, però a peu no costen gens. Els de baixada estan força bé, tret d'un que et pots fotre una nata fàcilment, però com he dit abans a peu tot és fa. Però la majoria que són de bon fer, uns baixen per inèrcia i uns altres pedalant suaument. En resum a estat un matí divertit. Gràcies companys.

• ernestmassot Aug 15, 2019

Ruta molt divertida amb una mica de tot. Pista, corriols força divertits i gairebé tot ciclable. Un parell de punts una mica complicats, però ja està.
    Potser més recomanable fer-la en una època que no sigui estiu ja que tot està més sec i notes que en algun punt falta tracció....