5.5

near Tarragona, Catalunya (España)

Ruta molt divertida que surt des de Tarragona i passa per infinitat de senders i corriols fantàstics.

Sortim del cementiri de Tarragona, pugem per la GR fins a Mas Vilet. Allí agafem el camí del Nerí i fem un seguit de corriols molt divertits fins a la zona del Pantà de Gaià. Arribem a Renau pel fantàstic corriol que passa pel torrent de Renau. De Renau ens dirigim a Peralta, passem per davant de l’Ermita de la Mare de Déu del Lloret i continuem fins a l’Argilaga. De l’Argilaga agafem un altre sender increïble en baixada que ens porta de nou fins a la zona del Pantà del Gaià (a sota del pont de l’AVE)

D’allí, ens dirigim un altre cop a Mas Vilet i tornem a Tarragona amb algunes variacions sobre el camí d’anada.

Ruta molt divertida que es pot fer en menys de 3 hores de pedalada. Ideal si voleu gaudir d’un bon matí de btt per la zona de Tarragona i no disposeu de gaire temps.

Important: aconsello respectar la direcció del track, ja que si no ens trobarem trams que en baixada són molt divertits, però en pujada, potser haurem de “passejar la bici al coll” si el nostre nivell tècnic no és gaire bo.

Us agrairia que, si la decidiu fer, em doneu la vostra opinió i, si coneixeu algunes variacions per la zona me les feu arribar.

Espero que us agradi.

• Photo of Albosc Albert

Albosc Albert Nov 23, 2014

Hola crack! Avui no tenia pensat sortir però animant-me última hora he decidit descarregar aquesta ruta i m'ha encantat, el corriol a Renau no el coneixia així com alguns altres senders molt xulos. Hi han trams de carrer però enganyen perquè enseguida enllacen amb altres trams de bosc o garriga q no tenen res a veure ;) Béee, l'he gaudit company! Sort amb tot!!

• Photo of jsuller

jsuller Nov 23, 2014

Gràcies company pel comentari. M'alegro que t'hagi agradat.
    Josep Suller

• gatsu1982 May 25, 2015

Ruta sencilla, divertida y muy bonita

• victormontoro Dec 7, 2016

Com sempre, molt bona ruta Josep.
    Jo recomano tenir molt clar abans de sortir la direccionalitat del track, ja que hi han 3 creuaments.
    Molt recomanable, jo la vaig fer en 2 hores 50 minuts, a un bon ritme,
    hi ha hagut alguna zona on no hi havia estat mai.

• Photo of jsuller

jsuller Dec 7, 2016

Moltes gracies companys pels comentaris.
    Josep Suller

• Photo of zapecyto

zapecyto Feb 11, 2017

Fantástica ruta.. Gràcies per compartir.

• Photo of Ferrús

Ferrús Jan 18, 2018

ruta COLLONUDA

• Photo of albertbtv

albertbtv Mar 4, 2018

Bona ruta!

• Photo of salva007

salva007 Mar 30, 2018

Només dues coses a dir: Que els corriols són molt macos, divertits i gens complicats i que hi ha massa trams de ciment, asfalt i urbanitzacions... La ruta queda repartida més o menys amb un 35% d'asfalt, un 25% per camins i caminets i un 30% per corriols. Cal dir també que el track està ben marcat i és fàcil de seguir.

• nuclearm2 May 14, 2018

Gracies per aquesta ruta! ha sigut un regal, m'ho he passat genial. Inclou una mica de tot i té trossets màgics com el "cami de Terres del Riu Gaia" precios, semblava un escenari de somni. Gracies!

• lojuli Jan 11, 2019

Aquest matí he fet la ruta. Com sempre una passada... enhorabona per la feina ben feta jsuller! A continuar!