• Photo of T-128 VALLS-ALCOVER-LA SELVA-ALMOSTER-CASTELLVELL-ALEIXAR-ARFORJA-ARBOLÍ-LA MUSSARA-L´AIXAVEGA-MONTRRAL-ALCOVER-VALLS

Uploaded August 9, 2015

Recorded August 2015

near Valls, Catalunya (España)

RUTA DESDE VALLS-ALCOVER-LA SELVA-ALMOSTER-CASTELLVELL AGAFANT PETITS TRAMS DE CRTA JA QUE ENS HABIEM RETRASSAT AMB LA SORTIDA, ALEIXAR I COMENÇA LA FESTA, ABANS DÁRRIVAR A ALFORJA UN SENDERÓ DE PUJADA TRENCACAMES MOLT DUR (ELS 10MTRS ULTIMS SON COMPLICATS), SEGUIM PER SI NO EN TENIEM PROU CAP AL COLL D´ALFORJAHON HI HAN UNES BONES RAMPES, ARRIVEM A DALT I BAIXEM PER UNA SENDERA PEDREGOSSA TÉCNICA PERÒ ES POT FER, PERO CLAR TANT DE BAIXAR VOL DIR TORNAR A PUJAR A MÉS TENIM UNES VISTES ESPECTACULARS DEL PANTÀ DE CIURANA I CONTINUEM ARA CAP A L´ARBOLÍ, RAMPES I AMUNT, ES CICLABLE PERO DUR, DESCANSET A ARBOLÍ, ENTREPÀ I CAP A LA MUSSARA ON HI TORNAREM A TROBAR UNES RAMPES QUE ET TREUEN EL SENTIT PERÒ QUE ES PODEN FER, TORNADA CAP A LA MUSSARA-AIXAVEGA-MONTRRAL-ALCOVER I VALLS.
EL QUE HAIG DE DIR D´AQUESTA RUTA ES QUE HEM SAP MOLT DE GREU QUAN UNA RUTA ES XULA DE VERITAT TENIR-LA QUE ESCURÇAR AMB TRAMS DE CRTA PER ALLARGARSE EN TEMPS ES EMPIPADOR PERÒ SON COSES QUE PASEN.