Moving time  5 hours 56 minutes

Uploaded May 11, 2019

Recorded May 2019

7.0

near Rožňava, Košický (Slovenská republika)

Štart z Rožňavy od benzínového čerpadla Slovnaft na Košickej ulici. Smer po poľnej ceste do lesa nad pumpou po značenom chodníku do obce Krásnohorského Podhradia.
V sedle pod Uhorňanským kopcom odbočiť vpravo na lesnú cestu smerom na Pipítku. Červená značka. Pred Pipítkou nachádza sa bralo, ktoré poskytuje prekrásne výhľady na Vysoké Tatry, Rožňavskú kotlinu, celý horný Gemer, Kráľovú hoľu, Silickú a Plešiveckú planinu s výhľadom na vršky v Maďarsku, Uhorňanskú dolinu až po Smolník.
Pipítka je dnes polóm kde za Pipítkou je značné zlé značenie, najmä stráca sa zelene značená trasa, prechod byciklom je nemožný, odporúčam sa vrátiť späť, alebo zvážnicou zísť po južnom svahu pod Pipítku, kde teraz je asfaltová lesná cesta, ktorá vás dovedie nad Drnavu.

Krásna Hôrka

Nad Pačou

Uhorňanské sedlo 999m n.m

Uhorňanské jazero

Pod Pipitkou

Bralo vyhliadkové

Pod Pipítkou s výhľadmi do ďalekého okolia