7.6

near Constantí, Catalunya (España)

Ruta tècnica i trenca cames(pujades i baixades en tot el recorregut) el 70-80% es fa per senderons, en algun punt, depenent del nivell de cadascú s'ha de baixar de la bicicleta, pujades i baixades per senderons que no et deixa descansar.

Gràcies Xavi, que vas fer de guia i ens vas ensenyar aquesta ruta que no oblidarem.

-Temps real 4 Hores.
-Desnivell acumulat real 1.225 metres.
-IBP 104 BA

• joangs Dec 24, 2012

Gracies per la ruta!,

Joan de Porrera.

• Photo of annic

annic Dec 25, 2012

Bon Nadal per tot el grup, vam passar un dia fantàstic!!!! però en aquestes fotos falta el reporter del grup......a reveure. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/senderons-boscos-de-tarragona-ibp-104-ba-3759548/photo-1743664

malandrius Dec 26, 2012

Hola Joan, quan vulguis ens posem en contacte per quedar un altre dia.

malandrius Dec 26, 2012

Sou uns Bikers de primera, els de Porrera i els de Tarragona, algún dia podriem tornar a quedar.

• Photo of Rikibici

Rikibici Dec 27, 2012

Bonica ruta molt recomanable.
    Amb molts senderons 100% ciclables i amb poca difucultat tècnica i molt planera tota la ruta. Tot i que s'ha d'anar mirant el gps peque hi han moltes cruïlles.

malandrius Dec 27, 2012

Rikibici gràcies per la teva opinió, el meu nivell tècnic és normalet, m'alegra que t'agradi la ruta.

• Photo of jaume ballespi ( de cara al pedal )

jaume ballespi ( de cara al pedal ) Aug 25, 2013

Ruta recomanada, le fet de vacances i vaig disfrutar com un crio.

• Photo of Albosc Albert

Albosc Albert Feb 13, 2015

Hoia company! Una ruta molt entretinguda per la multitud de corriols i senderons! I ja fas bé en anunciar-ho com a difícil perquè hi han dos passos q són dels més tècnics de baixar per aquesta zona... La trialera (almenys actualment) baixant dels Boscos i l'extrem rocós del Pla dels Hostalets... Res més, sort i a rodar ;)

• Photo of Albosc Albert

Albosc Albert Feb 13, 2015

ai! només afegir q tinc guardada la ruta a Preferits des de fa temps...

• Photo of Stradivari

Stradivari Apr 25, 2018

ELS SENDERONS TRIALERS DELS BOSCOS DE TARRAGONA PER DAMUNT DEL PONT DEL DIABLE SON IDEALS PER E-BIKE'S. MOLT BONA RUTA.

• xolesti Jan 14, 2019

Una ruta bonissima pels que agrada corriols, senderó... encara que hi hagi alguna zona tenica, molt i molt guapa la ruta
    gracies.

S´ha d´anar vigilant molt el GPS per no equivocarse, perque hi ha molts creuaments,
    Hi ha un pas al creuar el riu Gayá que hem hagut de recular i fer alternativa fins al Catllar, es l´unic entrebanc que hem hagut de superar.