8.4

near Santpedor, Catalunya (España)

Ruta feta amb el guia local "Totof"
Sortim de Santpedor i passant pel camí de Ridor arribem a Sallent pel barri de la Rampinya.
Anem direccio al cementiri i trenquem a l'esquerra pel cami dels capellans. El camí va vorejant la muntanya primer resseguint el riu Cornet i després el torrent de l'infern.
Arribem a la casa del Morral , trenquem a la dreta i abans d'arribar a la carretera de Balsareny a Avinyó passem per la casa del Mas. Creuem la carretera i passem pel costat de Santa Maria de Cornet. Deixem la pista cap a l'esquerra i al trobar la creu de l'Abellar seguim pel camí vell del Cornet.Al Collet dels Plans tornem a creuar la carretera i seguim en baixada fins a Sallent. Ens enfilem al barri de la Rampinya, passem a tocar del runam salí i tornem a Santpedor seguint la Sèquia.

Cami de Sant Pere

Calle privada

• Photo of totof

totof Sep 28, 2018

Ruta pistera que ens porta per zones força solitàries del Bages, en la segona anella del 8 que fa l'itinerari. Cal destacar que cap al km 27, després de L'Hostalet, agafem un corriol que una part, ara, està llaurat, el pagès s'ha menjat el camí.

• Photo of enllà

enllà Sep 28, 2018

És veritat Totof. El corriol que enllaça les dues pistes està llaurat encara que passava per la vora del camp. Serà de pas dubtós quan el sembrat hagi crescut tot i que als mapes hi surt.
    Moltes gràcies pel comentari.