Uploaded September 8, 2016

Recorded September 2016

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Llargada total de la ruta 76,37 kms
Temps sobre la bici 6h 13m.
Velocitat mitjana 12,2 km/h
Desnivell pujan i baixant 564 mt.

Sortida de Santa Cristina pel carril bici fins arribar a l'extrem sud de la platja de Platja D'aro, la travessem i enllacem amb la carretera C-253 fins a Sant Antoni de Calonge. Després de seguir durant uns metres per la seva platja, un cop passada la riera de Calonge, circulem per nous traçats fins a arribar a l'altura de Vall-Llobrega,.

Passat Palamós seguim a distància el carril bici fins a trobar-per arribar a prop de Palafrugell que la creuem fins a trobar el camí que condueix a Regencós i que s'inicia al centre del carrer Manufactures de suro, on hi ha un rètol que així ho indica.

Un cop a Regencós, pel nord d'aquesta població surt el camí que després en els dipòsits d'aigua es converteix en sender i que arriba a Quermany. Les vistes que s'albiren des de dalt fan que valgui la pena l'esforç que representa pujar fins aquí.

Després de pujar al cim hi ha indicadors cap a Pals, que seguim i que ens fa passar per un difícil descens ple de roques que s'acaben en arribar a l'altura de l'Hotel Mas Salvi i que ens porta a Pals i al Restaurant Sol Blanc.

Des Pals ens dirigim a Llofriu i quan arribem a la carretera que puja a l'Església, circulem durant uns metres per la C-66 fins a trobar la primera desviació a la dreta que ens aproparà a la Bassa de la Pedrera de la Morena.ya Mont -res.

Seguim a distància la C-31 fins que finalitza aquest camí, la creuem i arribem al carril bici de Palafrugell a Palamós on passant per Sant Antoni vam tornar a Santa Cristina

Salida de Santa Cristina por el carril bici hasta llegar al extremo sur de la playa de Platja D’aro, la atravesamos y enlazamos con la carretera C-253 hasta Sant Antoni de Calonge. Después de seguir durante unos metros por su playa,una vez pasada la riera de Calonge, circulamos por nuevos trazados hasta llegar a la altura de Vall-Llobrega, .

Pasado Palamós seguimos a distancia el carril bici hasta encontrarlo para llegar cerca de Palafrugell que la cruzamos hasta encontrar el camino que conduce a Regencós y que se inicia en el centro de la calle Manufactures de suro, donde hay un letrero que así lo indica.

Una vez en Regencós, por el norte de esta población sale el camino que luego en los depósitos de agua se convierte en sendero y que llega a Quermany. Las vistas que se divisan desde lo alto hacen que merezca la pena el esfuerzo que representa subir hasta aquí.

Después de subir a la cumbre hay indicadores hacia Pals, que seguimos y que nos hace pasar por un difícil descenso lleno de rocas que se terminan al llegar a la altura del Hotel Mas Salvi y que nos lleva a Pals y al Restaurante Sol Blanc.

Desde Pals nos dirigimos a Llofriu y cuando llegamos a la carretera que sube a la Iglesia, circulamos durante unos metros por la C-66 hasta encontrar el primer desvío a la derecha que nos acercará a la Bassa de la Pedrera de la Morena.y a Mont –Ras.

Seguimos a distancia la C-31 hasta que finaliza este camino, la cruzamos y llegamos al carril bici de Palafrugell a Palamós donde pasando por Sant Antoni regresamos a Santa Cristina.

Santa Cristina output by the bike path to reach the southern end of the beach Platja D'aro, cross it and connect with the road C-253 to Sant Antoni de Calonge. After following for a few meters from the beach, once the stream of Calonge, move through new paths to reach the height of Vall-Llobrega.

Last Palamos follow the bike path distance to find him to get near Palafrugell we crossed to find the path that leads to Regencós and that starts in the middle of the street Manufactures suro, where a sign indicates this.

Once in Regencós, in the north of this population leaves the road then water tanks becomes path and reaches Quermany. The views that can be seen from the top make it worth the effort represents up here.

After climbing to the summit there are signs to Pals, we continue and that makes us go through a difficult descent full of rocks end to reach the height of the Hotel Mas Salvi and leads to Pals and Restaurant Sol Blanc.

Since we went to Pals Llofriu and when we reached the road up to the church, circulate for a few meters from the C-66 until you find the first turning on the right which will bring us to the Bassa of the Pedrera of Mont Morena.ya ras.

Distance follow the C-31 until the end of this road, we cross it and reach the bike path Palafrugell Palamos where passing Sant Antoni returned to Santa Cristina.

Quermany

Pals

Bassa Montras

Montras

Refuge

Eclipse (Señores que fuman)