6.0

near Olot, Catalunya (España)

Sortim d'Olot seguint el riu Fluvià fins la font de les Tries, per continuar cap a Castellfollit de la Roca sempre per camins paral•lels a la carretera. Continuem per la carretera d’Oix fins a trobar el pont, aquí deixem la carretera i continuem per la riera de Sant Eudald.
Ens desviem a l’esquerra per començar a pujar cap a Santa Bàrbara per la pista de l’Espigoler. Un cop passada la casa continuem per corriol fins a coll Pregon on el corriol es converteix en una pista una mica més ampla, fins a coll de Palomeres.
Ara seguim per la pista principal cap a Santa Bàrbara de Pruneres on fem parada per esmorzar i contemplar les vistes a l’Alta Garrotxa.
Recuperada l’energia comencem la part mes bonica de la sortida, la baixada fins a can Bundanci, per un corriol que agafem passat el coll de Palomeres, tot primer per pista per al cap d’uns metres, just quan trobem les runes de la casa de Pruan, es converteix en corriol, d’aquells que un cop l’has fet dius: quina passada...
Al final del corriol una pista ens mena cap a la carretera d’Oix i d’aquí per Castellfollit de la Roca i Sant Joan les Fonts tornem a Olot.