Uploaded June 27, 2020

Recorded June 2020

8.5

near Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

La ruta surt des de Sant Vicenç pel riu fins Martorell. Continua cap a prop de Gelida on comença a seguir una ruta compartida per DAVIDPINAZO que fa una volta cap a Sant Joan Samora i Can Rimundet per anar fins al Salt de Can Rimundet. Continua fins a l'estació de Gelida i segueix l'AP7 per anar fins a les Fonts de MIralles. Va cap a Castellví i després de fer un tram per carretera puja fins a la Masia de El Castell. La tornada cap a Sant Vicenç la fa baixant cap a El Palau i Sant Andreu fins al riu.

Fonts de Miralles

Les tres Fonts de Miralles: N. S. de Gratia, N. S. de Cassia i Sant Nicolau.
Waterfall

Salt de Can Rimundet

Salt d'aigua

• Photo of victorjsaa

victorjsaa Jul 5, 2020

Gracias Oscar, por compartir. Ruta muy Chula!!!!!!!!!!!!!

Ruta muy chula.
    Solo un pero, no le pongo 5 estrellas al seguir por que tiene pocos puntos de track y marca muchos rectos sobre el mapa. Por la demas, Bravo!!!!!!

• Photo of Oscar Hernandez

Oscar Hernandez Jul 8, 2020

Gracias Víctor.
    Ya he cambiado la configuración del GPS para que los puntos vayan más seguidos.