7.0

Viewed 1970 times, downloaded 120 times

near Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Ruta exigent físicament en què hem intentat esquivar al màxim l'asfalt i les urbanitzacions, tot i que per pujar a la Creu de l'Aragall és inevitable.

La primera part (fins a la Bola) és més pistera, però hi ha algun corriol per fer més agraïda la pujada.

La segona part és més tècnica, amb més corriols.

Riu fins a Sant Andreu, pujada per la Soleia, camí de Can Xandri, creu de l'Aragall, Safari, Puig d'Agulles, baixada per la segona pedrera, megacorriol cap a Sant Ponç (és tècnic, però baixable en un 95%. Hi ha un tram curt només apte per endureros ja cap al final), Sant Ponç, Corbera de Baix, camí del Mas Tabà, riera de Rafamans, corriols fins a la Magina, Pallejà, riu per estirar cames i cap a casa.

NOTA: el desnivell ronda els 1400 metres. No entenc per què ha sortit tan escás. Tingue-ho en compte.

Patireu una miqueta, però disfrutareu la tornada!

• Photo of Oscar Hernandez

Oscar Hernandez Jan 18, 2015

Avui hem fet aquesta ruta entrant per Pallejà en comptes de per Sant Andreu. Coincideixo en que al final de la trialera cap a Sant Ponç hi ha un tram molt difícil, però val la pena la resta de la trialera.
    Gràcies per compartir.

• Photo of montsebtt

montsebtt Jan 19, 2015

M'alegro que us hagi agradat. Sí, la trialera és molt tècnica, però molt divertida. Esperem que l'aigua no la destrossi gaire més!