Very difficult

March 21, 2021

March 2021

near Sant Quirze de Besora, Catalunya (España)

Ruta rossegosa. Amb trams tècnicament bastant dificils.

Hem pujat per pista fins a Besora i després per la carretera fins a Vidrà (amb petit desvio a veure el corriol que va al Mir) per passar via. Després hem anat cap al Clot de les Fonts, Corrubí, el Toll (oju la pujada de després) i d'aquí fins a Font Coberta, Collfred i Santa Magdalena. Per pujar a Santa Magdalena millor pujar per la carretera que van obrir la gent de Vallfogona que va restaurar l'ermita, que nosaltres els hi hem cardat pel dret i hi ha un esgraons molt putes que hem hagut de pujar les bicis a coll. A partir d'aquí hem seguit tot el camí que resseguexi la carena fins a Milany, però abans d'arribar al castell, a l'alçada de Puigobiol, hem baixat cap a Coll de Forn, Barretó, Pla Marenyol, Baumes dels Ferrers, Coll de Beví i baixar perl coll de pal fins al castell de Montesquiu i cap a casa.

• sadurnifont Mar 21, 2021

Hi que be ens ho hem passat!