Uploaded June 11, 2017

Recorded June 2017

6.5

near Sant Joan de Vilatorrada, Catalunya (España)

Volta pels entorns de Sant Joan de Vilatorrada, marco difícil tot i que ha trams de MOLT DIFÍCIL ,sobretot el tram compres entre Can Carlot, la fabrica de iogurts i Montconill.

La resta son corriols amb més o menys dificultat, però la majoria ciclables si tenim un nivell mig-alt de tècnica i habilitat. Les rampes dures, que cada les pugi com pugui, la majoria son per pista.

No hi ha aigua en tot el recorregut, nosaltres ens hem acosta a la Font de Can Pla, però no està operativa, per sort al restaurant en venen.

Si segui la ruta estigueu pendent pendents del trac així que hi hagi una cruïlla, no estant marcats tots els canvis de direcció i ni ha molt.

Per mi la ruta te dues parts força diferenciades, una més assequible i l'altre mes complicada , la primera és la que va des de l'inici i fins a Cal Carlot i ja portem uns 22 Km. La segona i més complicada comença justa aquí, rampes força dures, puja-baixa de la bici tant de pujada com de baixada, corriols estres entre arbres, pedres, arrels, camps, ... però val molt per que un cap dalt del el PLA de MONCONILL les vistes i el terreny que continua et fa oblidar el que has fet i la baixada fins a Comallonga es boníssima.

Apa que vagi be i, recordeu agafar aigua.

Dreta

Cal Carlot, Fabrica iogurts

Can Pla

La Font no està operativa. Cal comprar l'aigua al restaurant.