Uploaded November 5, 2015

Recorded November 2015

8.6

near Sant Iscle de Vallalta, Catalunya (España)

Sortim des de Sant Iscle de Vallalta, on hi ha el polígon industrial, creuem el poble i ens desviem a la dreta i pugem fins al Coll de Genis amb rampes fortes al final, ara baixem fins Vallgorguina, ens desviem a l'esquerra i seguim una pista amb marques VV, en arribar a la pista que puja al Santuari del Corredor, pugem per ella, fem parada per veure el Dolmen la Pedra Gentil, continuem per la pista fins arribar a Can Pradell i fem parada a esmorzar, ara davant de Can Pardell agafem una pista de baixada una mica tecnica i tornem a estar a la pista amb marques VV i que ens porta fins a Sant Celoni, arribem a Santa Maria Palautordera hi ha Can Jeroni i girem a l'esquerra pista amb baixada forta i comencem la pujada al Castell de Monclus, cal empènyer la bici un tros abans i després del Castell, ja que és un sender de caminar, per pista i carretera arribem a Campins des d'aqui agafem una pista combinada amb carretera que ens porta a Sant Celoni, creuem per sota de la autopista i agafem la pista que va a Olzinelles seguim pujant fins arribar al Coll de la Sala, per començar a baixar, passem per Cal Paraire, l'Ermita de la Salut, ja estem a Sant Iscle de Vallalta.

IBP 86

Salimos desde Sant Iscle de Vallalta,donde esta el poligono industrial, cruzamos el pueblo y nos desviamos a la derecha y subimos hasta el Coll de Genis con rampas fuertes al final, ahora bajamos hasta Vallgorguina, nos desviamos a la izquierda y seguimos una pista con marcas VV, al llegar a la pista que sube al Santuario del Corredor, subimos por ella, hacemos parada para ver el Dolmen la Pedra Gentil, seguimos por la pista hasta llegar a Can Pradell y hacemos una parada a desayunar, ahora delante de Can Pardell cogemos una pista de bajada un poco tecnica y volvemos a estar en la pista con marcas VV y que nos lleva hasta San Celoni, llegamos a Santa Maria Palautordera y a Can Jeroni y giramos a la izquierda pista con bajada fuerte y empezamos la subida al Castillo de Monclus, hay que empujar la bici un trozo antes y despues del Castillo, ya que es un sendero de andar, por pista y carretera llegamos a Campins desde aqui cogemos una pista combinada con carretera que nos lleva a Sant Celoni, cruzamos por debajo de la autopista y cogemos la pista que va a Olzinelles seguimos subiendo hasta llegar al Coll de la Sala, para empezar a bajar, pasamos por Cal Paraire, la Ermita de la Salud, ya estamos en Sant Iscle de Vallalta.