7.7

near Sant Hipòlit de Voltregà, Catalunya (España)

Sortida de Sant Hipòlit de Voltregà direcció Nord passant per darrera del polígon industrial, pugem a les Serres i baixada a les Vinyoles d´Orís, pujada a puigdemalla i fins el Serrat de can Feliu i la Creu, pla de Coma, Queradeboc, carena de la Verge maria, Cingles de Can Serra , Gallifa i collet de la Mitja Lluna, Montorro, Casanova dels Munts i tant tant Mare de deu dels Munts (1058 metres) i 17 km. de pujada. Gaudim un rato de les vistes i reculem uns 500 metres per seguir la ruta seguim per la serra de la pinassa direcció a Sant Boi de Lluçanès passant per la Solana del Vilar, el Pedró de Sant Isidre, La Quintana i Sant Boi del Lluçanès.
Travessem la carretera BV-4608 passant per la granja d´Oliver. Can Colltriador, Coll Triador i pla Rodó, Puigmajor i Granges de Cal Fusta, L´Hostal Nou, El Castell, collet de la Senyera i Perafita. A l'entrada del poble ens desviem a l'esquerra passant per davant de la fabrica de les famoses coques de Perafita i pugem per un camí fins al coll dels pobres, a la cruïlla de les carreteres agafem la pista direcció est passant per la casa de la Vila-Rasa i comencem a baixar, passem per el moli de Cornet vorejant la riera de Sorreigs, moli de les Fosses, L´Aumetell, Moli de l´Aumatell, Guiteres, Plaça de les Bruixes, Angelats, can Pons, Can peirot, El Prat Xic, Pla de Torroella i la Gleva i carretera fins l'arribada.
En total uns 59.5 km. i uns 925 metres de desnivell acumulat.
Una ruta amb terregin diferent del que estic acostumat.

• Photo of lipotimic

lipotimic Nov 21, 2015

Joan, molt bona ruta, tota ciclable, ràpida i passant per llocs molt bonics.
    Hem gaudit molt i el nostra agraiment per haber-la pogut descarregar.
    Salut
    Jacint (lipotimic a wikiloc)

• Photo of lipotimic

lipotimic Nov 21, 2015

M'en oblidava, genial explicació, no se com t'ho has fet per recordar els noms de llocs i masies peró, s'agraeix de poder llegir pels llocs on passes