Moving time  2 hours 19 minutes

Recorded July 2018

2.7
5.5

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Volia seguir la ruta 2686274 de IVAN R B que posava com moderada.
Es una ruta per fer a peu. Es triga el mateix a peu que en bici. Durant la pujada i des de el Molí de Can Mates, racó molt bonic, fins a Riubrugent s'ha de fer casi tot empenyent la bici per pendent molt forta i trencada i per fang.
Des de aquí i fins al Coll d'Uria hi ha una pista no gaire en bon estat i amb algunes pujades fortes però encara es pot anar sobre la bici.
Des de el Coll d'Uria i fins arribar a l'Estany de Coll es un camí, a trams corriol, ple d'obtacles i amb pujades fortes i trencades. Si no ets un monstre física i tècnicament hauràs de fer trams a peu i de tant en tant passar sota un arbre caigut.
Des de l'Estany de Coll i fins a La Salut es un passeig comparat amb el que has passat.
Es fa una mica de carretera i comença el camí de baixada a Sant Feliu que per variar també està ple de dificultats i esbarzers.
Quan s'arriba a Sant Feliu es quan valores si valia la pena patir tant.
El camí fet a peu pot ser molt maco perquè va molt per dintre de boscos protegit del sol i es triga el mateix que empenyent la bici.
Deixo la ruta plena de punt d'informació del trams dolents.