Coordinates 2086

Recorded November 2016

4.0
8.0

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Ruta per les trialeres de la vall de Can Valldaura i Can Coll.

Sortida i arribada a Sant Cugat.

• Photo of CescSolerM

CescSolerM Nov 28, 2016

Aneu amb compte ara amb el terreny mollat. Una ruta diferent plena de corriols alternatius. El tram de la carretera segur que el millorem a la propera

• Photo of mei_fu

mei_fu Dec 1, 2016

Hola,
    Bona ruta!
    Gràcies per compartir.
    La trialera que surt passat Can Coll cap la Serra d'en MasRiera (km.6.6) la varem fer fa un mesos (abans de l'estiu) de pujada com vosaltres i és molt maca amb una part final on varem haver de baixar. El company chatame1 la va fer també de baixada a l'estiu (jo hi era fora).
    També hem fet les dues trialeres que hi ha quasi paral·leles a aquesta a l'octubre. Si voleu fer un cop d'ull: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=15091508
    Finalment la que feu al km18.8 (ja tornant de Can Coll) la varem descobrir de casualitat un dia que hi havia hagut una marxa (a peu) i estava marcada amb fletxes. Vam pensar, anem-hi! La pujada inicial costa força però ens va agradar. Tota aquest zona connecta amb la pista que baixa cap Can Costa.
    En resum unes trialeres que val la pena conèixer!
    Per cert, fa poc (crec que revisitant l'hiperespai) varem veure un munt de gent amb dorsals de la transcollserola i varem pensar en vosaltres.