• Photo of Anant cap a Terrassa nord

Uploaded November 12, 2016

Recorded November 2016

8.9

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Volta circular Sant Cugat – Rubi – Ca n'Amat - Can Tries - Collada de l’Obac (La Mola) - Alts de la Pepa - Matadepera - Torrebonica - Can Barata - Sant Cugat.

La ruta transcorre, fins la cruïlla del restaurant Els 4 Vents pel track habitual d’anar a Montserrat. A partir d’aquí, passem per Terrassa nord i ens dirigim cap a la Collada de l’Obac fent una corba per la part alta de la carena amb bons camins i bones vistes.
Posteriorment, iniciem el retorn baixant cap a Matadepera , Torrebonica i la Serra de Galliners.

La ruta és força rodadora sense cap gran dificultat i passa per camins molt agradables cercant els corredors verds entre ciutat i ciutat.
Anant cap a Terrassa nord
L'Obac
La Pepa

• Photo of CescSolerM

CescSolerM Nov 13, 2016

Ruta força rodadora i fàcil de seguir. La volta de l'Obac cap a Matadepera molt bonic i la tornada una mica diferent a la habitual