xom

July 30, 2021

July 2021

near Ainet de Besan, Catalunya (España)

Aquest segon tram de la 2a etapa es d'uns 68km i es pot fer anant tranquil·lament en poc mes de 9h, dependrà de l'hora que comencem per saber quan acabarem, mes de 3h seran per fer el tram final d'Os de Civís a Civís (uns 20km també amb forts desnivells) però jo no vaig fer-lo en la mateixa jornada. Es evident que del refugi es pot baixar directament a Alins el que escurçaria un bon tros aquesta segona etapa.

Ja estava avisat del tram de bordes de Setúria fins la pista que comença just creuar la frontera, la cosa comença per un bonic corriol entre prats, segueix una baixada encara factible però a partir d'aquest punt fins la pista em trobo un tram molt complicat amb una forta desgrimpada d'uns 2m que per un que vagi sol i amb la bici amb alforja es torna francament difícil i poc després un pas molt exposat en que al més mínim error ens pot fer caure al fons, a la llera del riu, només per aquest petit tram poso la dificultat de tota la ruta com a DIFICIL, molta atenció! Un avantatge es que en aquest sentit predominen les petites baixades.

La ruta completa a

El Salòria treu cap...

Entrada a l'encaixonada vall de Tor

Tor

Torno enrere pq havia decidit pujar pel costat de borda de Sança, així veuré les dues bandes, jeje

Aqui es troben els camins de les dues rutes posibles

Monteixo i Norís

Mountain pass

Port de Cabús (2301m)

Arribant a bordes de Setúria

Inici de la pista i final del tram complicat