Time  one day 9 hours 21 minutes

Uploaded June 24, 2019

Recorded June 2019

near Sadernes, Catalunya (España)

Ruta feta en 2 dies, original treta de Totof:https://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=13719401 a qui dono les gràcies per la perfecta descripció.
Només hem fet unes petites variacions en la ruta.
1) Al Coll del Principi ens hem desviat cap al Pla de la Bateria on deixem les Bicis i fem els últims 200 m de desnivell fins al Puig del Bassegoda a peu.
2) Després de l'Hostal de la Muga i en arribar al Pla del Castanyer abandonem el camí asfaltat cap a la dreta per una pista de terra que ens porta també fins al Coll del Pall on tornem a coincidir amb la pista original. Al poc ja arribem al poble francès de Coustouges on no us perdeu de visitar l'església romànica.
3) Nosaltres en tindre un temps calorós, sortint de Sant Llorenç de la Muga i just després de visitar l'ermita de Mare de Déu de Palau girem a l'esquerra i vam poder travessar La Muga per la passera i ens vam estalviar haver d'anar a voltar per Albanya.
És una ruta que alterna tota mena de camins bons i pedregosos, algun corriol i també camins emporlanats. En el nostre cas el segon dia feia molta calor i sort que sortint de Sant Llorenç de la Muga ens vam aprovisionar amb molta aigua, perquè no tornareu a trovar-ne fins a la Font del Serradell passat Sant Andreu de Gitarriu. També és una ruta on fareu molts quilòmetres en solitari i és que no passa ningú, ningú vol dir ningú, i per si de cas no la feu sense cap company i millor en grup.
És una ruta exigent però que les fantàstiques vistes ho compensen.
En el GPS surten: 109km i 3640m de desnivell i un IBP de 256

Sant Miquel de la Cirera

Santa Cecília de Sadernes

• Fidel Claudia Jun 24, 2019

Mis felicitaciones, por toda la explicación, dedicación, ojalá muchos puedan aprovechar de esta información.