Uploaded May 5, 2013

Recorded May 2013

7.4

near Sabadell, Catalunya (España)

Sortida pel Vallès amb l'Oscar, que ha fet de guia pels seus territoris.

Sortim de Sabadell, per la zona de les pista d'atletisme, i resseguint el riu Ripoll. Passem per Castellar i d'aquí ja enfilem les costerudes pistes que ens duran al Puig de la Creu (671 m). Atenció als pendents: són uns 2,5 km amb pendent sostingut per sobre del 20%... i sense posar peu a terra ! A peu del castell que hi ha al seu cim, gaudim uns minuts de les vistes dels vallesos, arribant la vista fins a la ciutat de Barcelona. D'aquest punt, perdem una mica d'alçada per recuperar-la més endavant, i després de plangejar una bona estona, i passant sota el Pic del Vent, arribem a una esplanada, on fem aturada i gaudim, de nou, de les vistes: per una banda, amb vistes a mar, i per l'altra, el Pirineu, encara nevat.

Tornada per bona part del mateix camí fet a l'anada.

Ruta ràpida, completament pistera (excepte alguns corriolets, a la baixada, per fer drecera). Algun tram pedregós i tècnic (degut als fortíssims pendents), però 100% ciclable, si es tenen cames.

• Photo of OSC4R

OSC4R May 7, 2013

Molt bé, crack!
    Un plaer compartir per una vegada una ruta vallesana amb un gironí!

• Photo of OSC4R

OSC4R May 7, 2013

Ruta que he realitzat molts cops, molt completa i amb bones vistes. Descripció d'en marcgi74 fantàstica