lipendis

Uploaded May 18, 2013

Recorded May 2013

6.8

near Sabadell, Catalunya (España)

Sabadell - castellar - sant llorenç savall
Ruta que s'incia des del barri de Can Llong. En direcció a la hipica, fem via cap a la dreta per passar per sant julia d'altura (la ruta en concret passa pel costat per intentar fer una petita dreçera). Baixem seguint un rierol que cal creuar 5 o 6 cops. Girem a la dreta cap a castellar, seguint el riu que cal creuar 3 cops. El dia de la ruta hi havia hagut pluges i baixava força crescut. Amb un punt de risc (un dels cops vaig haver de baixar i creuar a peu) pero en dies normals es pot creuar amb comoditat. Entrem a castellar i enfilem cap a dalt del poble. Ben a prop d'un diposit, agafem cami cap a sant llorenc i el puig de sa creu. La ruta puja per la banda mes suau i baixa per la mes forta.
Aturada a Sant Llorenç Savall per fer una botifarra + cocacola (5,80€) a la plaça del centre. I tornada.
Degut a la crescuda del riu, la tornada esta feta per la carretera de castellar a sabadell