• Photo of Ruta pels voltants de Terrassa

Recorded June 2015

2.1
4.3

near Terrassa, Catalunya (España)

Aquesta ruta és d'una dificultat moderada. La distància recorreguda és d'aproximadament uns 14 quilòmetres, i té una duració de 3 hores i 20 minuts. El recorregut comença a l'estació de Renfe Nord, continua per Can Anglada i segueix cap a l'estació de Renfe Est. Un cop allà, el trajecte segueix cap a Can Figueres del Mas i continua per Torrebonica. Després va a parar a l'espai de lleure de Can Bonvilar i a la Masia de Mossèn Homs, que a la seva vegada són seguides per l'Estació de Torrebonica. Per finalitzar la ruta, passem per l'estació de Renfe Est i acabem allà on hem començat, a l'estació de Renfe Nord.

És un itinerari molt agradable de fer, ja que ens permet conèixer la nostra ciutat des d'un punt de vista molt diferent. Terrassa és una ciutat molt important en diversos aspectes com ara l'arquitectura modernista, les fàbriques i els telers que des de fa una pila d'anys habiten a la nostra ciutat, esports com ara l'hoquei, que dónen una escència única a Terrassa, etc... Tot i això és molt important ser conscients que la nostra ciutat és plena d'espais no tant coneguts que al llarg del temps han quedat absorbits pel creixement de la població i per tant de tots els barris que envolten la ciutat.
Com a conclusió és imprescindible remarcar que és una ruta molt interessant a nivell històric però també per gaudir del paisatge i fer esport, ja sigui caminant, corrent o en bicicleta.

• albavalerosuana Jun 16, 2015

Una ruta molt ben explicada i molt interessant, passa per entorns molt bonics i molt ben cuidats. És molt recomenable per anar-hi amb nens, ja que no és molt complicada i es pot fer amb bicicleta o a peu.

• Judith Durán Agut Jun 16, 2015

M'ha agradat molt fer aquesta ruta ja que tot i les pujades que hi han, a continuació hi han unes baixades que t'ajuden molt a recuperar-te. Molt bona explicació.