-0 f

near Badalona, Catalunya (España)

La Ronda Verda és un circuit senyalitzat de camins i carrils bicicleta que travessa els grans sistemes naturals de la comarca del Barcelonès. Es tracta d’un itinerari d’ús principalment lúdic i turístic, que compta amb una longitud aproximada de 72 quilòmetres, i transcorre pels municipis de Badalona, Barcelona, L’Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs i Santa Coloma de Gramenet; així com Esplugues de Llobregat i Montcada i Reixac.

Al llarg del seu recorregut s’hi configuren sis trams clarament diferenciats: Llobregat, Montjuïc, Parc de Collserola, Parc Fluvial del Besòs, Parc de la Serralada de Marina i Front Marítim. Travessa espais amb característiques i particularitats diverses, tot combinant trams en zones urbanes com trams en àrees naturals. L’itinerari forma un corredor verd que connecta i relliga parcs urbans, equipaments i zones naturals.

Permet gaudir i visitar un ampli ventall de llocs i elements d’interès natural, cultural, social, econòmic i turístic de l'entorn de Barcelona i dels municipis més propers, entre els que cal destacar el Parc de Collserola, la muntanya de Montjuïc, el front litoral del Barcelonès, el Riu Besòs, el complex de la Fira de Barcelona en el recinte de Gran Via, el Fòrum o el Parc de la Serralada de Marina.

La Ronda Verda també està connectada amb la xarxa de camins i itineraris de més gran recorregut (GR...)
------------------------------------
Tots els nostres tracks han sigut editats i modificats gràcies a l'Israel Perni (NOSEGPS).

Israel Perni, un bon Amic meu i Expert Informàtic en Sistemes Gps, formador de formadors, dona cursos a professionals i usuaris d'Orientació, Gps i Cartografia Digital. Ha col·laborat amb importants botigues de ciclisme com Probike.

Contacte: Israel Perni 668 571 743 / info@nosegps.com / http://goo.gl/lHFV6e

PUNT FINAL DE LA RUTA

• Photo of dante14

dante14 Nov 4, 2017

Quins Records Jordi !!. Desprès d´aquell dissabte de pluja, va amaneir un diuenge dubtós, els més de 30 estavem preparats, però el camí estaba molt dubtós. Al final ho vam fer i acabar 5-8 !!!
    Raül. https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/ronda-verda-barcelona-2017-16916809/photo-11161740

• Photo of trekstorone

trekstorone May 9, 2019

La ruta esta bien pero no entiendo algunos trozos del recorrido. Son con un desnivel muy bestia