Uploaded April 4, 2013

Recorded March 2013

near Rocallaura, Catalunya (España)

Sortida del poblet de Rocallaura, dintre de la Serra del Tallat, pel camí de les Eres, i per Belltall i Forés baixem cap a la Conca de Barberà fins a Sarral. Ens dirigim pel camí del Cister antic cap al Monestir de Santes Creus pel Pla de Santa Maria i la Ruta de La Capona on hi han interessants cabanes de pedra seca. Deixem el monestir i després d'Aiguamúrcia passem per un alberar i atrevessem el Gaià en 3 ocasions, que per cert va plé d'aigua després de les darreres plujes. Ja em entrat a l'Alt Camp...ple de vinyes. Passem per Bràfim, Vilavella i Renau. Ara entrem en un PR molt bonic dintre del que hauria de ser el pantà del Gaià fins al Mas de Moragues. Ara de baixada fins a robal el GR que ve del Catllar en un replà del bosc on hi han 2 alzines ben maques. Tot seguint el GR i atrevessant el barranc de la Mora i per alguna trialera arriem a l'AP-7 i ja tocant l'Ermita del Llorito i pel costat del cementiri ... Tarragona !!!