near Reus, Catalunya (España)

De Reus a Alcover hem fet "via" el més ràpid possible i els 4 primers km cap a Montral són per la carretera.

Abans de Capafonts hi ha un tram que es passa per un terreny privat(PQ 32+700 a PQ 33+600 aprox): s'aconsella no fer soroll i passar ràpid. La tanca es pot obrir sense dificultats, però es veu que a l'amo no li agrada massa que s'hi passi (encara que la prohibició, atès la senyalització només és per a cotxes i per a motos...)

Entre Montral i Capafonts hi ha trams de corriols molt guapos, igual que a la part final de la pujada de Capafonts cap a dalt cap a Prades

La pujada de Capafonts cap a l'Abellera, cal pendre-se-la amb calma, pq com diu un company que s'ho coneix bé, "és un Puigcerver....".

Arriba un punt que el camí es bifurca: cap a la dreta, cap a l'Abellera (està indicat a un arbre a la dreta del camí) i seguint recte/esquerra, posa el nom d'una font que no recordo. Si s'agafa cap a l'Abellera, doncs és la manera de pujar a Prades des de Capafonts. Si se segueix recte,(com hem fet) hi ha bastants corriolets abans de sortir a la carretera de Prades

Hi ha aigua a Montral, a Capafonts... A Capafonts hem parat una horeta a esmorzar al bar i ha anat molt bé per a fer la segona part amb forces.

Hem baixat pel camí dels Motllats -que li diuen el París-Dakar, he aprés avui...- i les "paelles" de la Mussara fins al camí del Mas d'Anguera i d'allí, corriol del Coll de la Batalla, cap al Picarany (pel corriol espectacular del capdamunt del barranc del mateix nom), Almoster (per un altre corriolet) i Reus.

DADES IBP

IBP = 128 BYC

Penalización condiciones del trayecto: 62 % ( > 50 % = MTB, < 50 % = RDB)

Distancia total: 74.403 Km mi / ft ?
Distancia analizada: 74.403 Km

Velocidad media en movimiento: 13.06 Km/h

• Photo of reigbord

reigbord Apr 10, 2015

bona ruta company... gracies per compartir

entre farena i capafonts he entrat al terreny que posa "prohibit motos" ; he continuat pujant i he trobat un altre cartell a la dreta que posa finca particular, pero el track es cap a l'esquerra...

tot seguit m'he trobat al jefe de la finca amb el tractor , s'ha parat alla, i em diu que feia alla, que era finca particular.

jo li he dit que m'he trobat els cartells de prohibit motos i finca particular i que pel que anava doncs que no posava pas res, que no era la meva intencio destorbarlo i blaw blaw blaw... total , que m'ha deixat pasar pero m'ha dit que tenia que tancar la porta de sortida de la finca que esta mes amunt (es queixa de que hi ha gent que li deixa oberta)

tambe m'ha comentat que abans hi ha un sender senyalitzat que creua el riu 3 vegades que "no es gaire ciclable" (per ser pages es veu que hi enten del tema o ha discutit amb mes bikers...)

total, que per la propera que pasi per alla , buscare alternatives que segur que el pages se'n recorda de mi jajajajaja

salut i pedals

• Photo of flonjall

flonjall Apr 10, 2015

m'alegro que l'hagis gaudit!

jo ja tinc ganes de repetir-la.

Sí, nosaltres tb. vam tenir cura de deixar la porta de dalt ben tancada. S'han de deixar les coses com es troben...

I sí, pel que sé, el pagès és amic/conegut del millor mecànic de bicis de Reus, de manera que és possible que ens tingui una mica de simpatia...

Interessant això que dius del sender, sobretot si és de cara a l'estiu. A l'hivern, no massa... Ja ho buscaré tb.