Uploaded September 8, 2012

Recorded July 2012

-14 f
5.6

near Renau, Catalunya (España)

Una ruta per la conca del riu Gaià i final a Tarragona. Sortida del poblet de Renau. Passem pel sender vora el pantà que és molt interessant, fins arribar al Mas de Moragues i la presa, on podem veure tot el pantà. Baixem cap El Catllar per un passeig preciós vora el riu i Ardenya, un llogaret minúscul. Arribem a la plaça de la vila de La Riera on hi ha un plataner gegantí i una fonteta dedicada als avis de la vila. Seguim baixan sempre molt a vora del riu fins arribar a la platja de Tamarit ... preciosa! amb el seu castell en una punta. Passem a la platja d'Altafulla i seguim pel Passeig Marítim on podem fer una bona paradeta i gaudir del paissatge. Ja anant cap a Tarragona passem per Ferran, on podem visitar el seu castell, passem pel Mas del Mèdol, Monnars i Boscos de Tarragona. La última parada la fem a la Font de l'Oliva. Una ruta preciosa. Bona pedalada!!!
  • Photo of Ardenya
Renau
  • Photo of Riu Gaià
Riu Gaià
  • Photo of sender del pantà