Moving time  5 hours 36 minutes

Uploaded June 16, 2019

Recorded June 2019

6.7

near Ainet de Besan, Catalunya (España)

Ruta pel parc natural del Alt Pirineu per boscos magnífics, per camins i corriols preciosos que alguns trams semblen adaptats per a descens. Molt poc asfalt que és d'agrair. Les vistes que anem trobant de vall en vall i de coll en coll són espectaculars per aturar-se a fer fotos o contemplar. Recomanable anar ben proveït d'aigua, a la sortida del refugi o bé al poble de Tírvia o Burg. Feta amb alforges. Val molt la pena.
Hem començat des del refugi amb uns 100 m de baixada per camí fins que arribem a un corriol i no el deixem. En aquest punt que marxo comença la baixada. Aquest corriol es preciós i amb dificultat anant amb alforjes. Sinó no.
Aquí deixem l'asfalt i prenem una pista.
Mirador de coll de So. Per aturar-se a gaudir del paisatge.
Inici de la baixada
Darrera coll del amb vistes merescudes després després de les fortíssimes rampes i amb les alforjes encara més. Ara ja tot baixada cap al pobles de La de Civis.