Very difficult

March 18, 2021

March 2021

near Ripoll, Catalunya (España)

Recorregut espectacular que passa per llocs molt simbòlics del Ripollès com el monolít de Xirinacs, Saltor, Gorg de l'Olla...

Podem dividir el recorregut en 3 grans parts: una primera part fins al km 16.5 amb tendència de pujada combinant pistes i corriols per arribar al monolít de Xirinacs (1415m); desprès un tram de corriol espectacular fins al km 20 (algun tram delicat) on combina pujades i baixades molt curtes i planers; i l'última part fins a Ripoll on trobareu 11km de baixada espectacular enllaçant infinitat de corriols (trobareu una petita pujada per remuntar fins a Sant Roc).

Per la gent que us agrada baixar, és un dels tracks on trobareu les baixades més llargues i espectaculars.

• Photo of Fco. Vicente Gamez Sanchez

Fco. Vicente Gamez Sanchez May 10, 2021

Pujada força dura i baixada molt divertida

• flanaghan27 Jul 18, 2021

Feta d'avui, en general bé, q dic? Espectacular! Però hi han dos trams que són difícils de trobar, de fet un no l'he fet.
    Es tracta del segon tram de la pujada de coll de jou(quan deixes la pista per segon cop) el taxi et marca un trencant de 90°a la dreta,no he pogut trobar i com que he vist que el track
    tornava a la pista he seguit per la pista, el segon més o menys igual però aquest si l'he trobat anar voltant
    La resta és brutal, bona ruta