Very difficult

April 23, 2021

April 2021

near Ripoll, Catalunya (España)

Ruta amb dues parts molt diferenciades: una primera fins al km 10 i la segona a partir del km 10 i fins al final.

De la sortida fins a Sant Joan de les Abadesses (km 10) és un terreny molt fàcil on es combina Ruta del Ferro, pistes bones i algun tram de corriol fàcil.

A partir del km 10 podem dir que comença el track XC de veritat, ens esperen 25km d'autèntic BTT majoritàriament per corriol. Són corriols molt nets on la dificultat tècnica no es gaire alta, són corriols amb "flow" que ens demanen velocitat i ens faran gaudir al màxim de la BTT.

Volem destacar aquests trams:

- Pujada a Còdol (del km 10 al km 12,7), terreny dur i exigent que ens farà pujar les pulsacions a dalt de tot.

- Enllaç de corriols de la zona del Cortal i el Negre (km 14,5 fins al km 20,5), zona brutal i amb molt de "flow" per disfrutar al màxim.

- Pujada a la Fullosa (del km 21 al km 23), última pujada exigent del dia, a partir d'aquí terreny molt favorable.

En resum, un recorregut amb molts corriols però, que no destaca per la seva dificultat tècnica, terreny per apretar i disfrutar.